Łapą pisane

kocie zapiski

Advertisment

Strrrraszny ten dom! (Arnold)

Od dwóch dni siedzę w Domu Tymczasowym, zabrali mnie do niego tacy Duzi, bo z Koterii po kastracji miałem wracać na ulicę. Fajnie, ze mnie zabrali, ale ten ich dom jest trochę straszny. Jest w nim kilka kotów.. taki rudy Tiger i taka trikolorowa Bella (ją lubię najbardziej...przypomina mi mamę), jest też Bezik który ze mną przyjechał.. znaczy się tego samego dnia. Duzi mają też pieska - Colę. Raczej omijam ją z daleka.. wydaje sie byc miła, ale lepiej byc ostrożnym.. kto wie co moze zrobic w końcu to pies!
Zwierzaki jednak mnie tak nie przerażają... inne rzeczy są straszne. Duża lata z takim kijem z frędzlami i jeździ nim po podłodze.. to jest przerażające mówię Wam.
Tiger mówi, że to nic strasznego, ze to tylko mop i on myje podłogę zebyśmy nie musieli po brudach chodzić. Nie wiem co komu brudna podłoga przeszkadza...wcześniej chodziłem po ziemi, ona też za czysta nie była i wszystko było ok.
No ale duza sie upiera że musi być czysto... mają więcej strasznych rzeczy. Np. coś na co Duży mówi telewizor.. w tym pudełku są inni Duzi jak go właczają, a czasem nawet inne zwierzaki. Zastanawiam się czy one nie wyjdą na zewnątrz. To by było dopiero straszne.. widziałem tam takiego wielkiego pomarańczowego kota który gonił jakieś rogate stworzenie... brr. mam nadzieję ze nie wyjdzie do nas!
Dzisiaj większosć czasu spędziłem pod fotelem, bo wydaje mi się ze tam bezpieczniej, Bezika Duzi też wypuścili z łazienki i siedzi sobie na posłanku przy oknie. Dobre miejsce dostał!
Tiger gdzieś się zaszył i go nie widziałem już dłuzszy czas, a Bella siedzi w takiej duzej myszy.
Myslę że jak sie przestanę tak bać to fajnie tu bedzie.. moze wieksze koty sie nawet ze mna pobawią?
 Arni

Podziel sie:

CześćKociarzu

Jesteś na kocim blogu Tigera i Tequilli oraz tymczasów.
Mamy nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.
Zostaw po sobie ślad dołączajac do konwersacji!
Zobacz nas na portalach społecznościowych i udostępnij post!
Ach...no i baw się dobrze..
Pozdrawiamy,

Mraux i koty.

DOŁĄCZ DO KONWERSACJI

    Blogger Comment

0 miauczących:

Prześlij komentarz

USZCZĘŚLIW KOTA - zostaw komentarz