Łapą pisane

kocie zapiski

Advertisment

Pomysły na prezent dla kociary




Dwa dni temu miałam nieszczęście obchodzić urodziny, nienawidzę zwykle tego dnia. Nie ma nic fajnego w procesie starzenia i nie jest to bynajmniej powód do świętowania.. Niemniej znajomi wyjątkowo sprawili, ze był to dzień wręcz idealny od A do Z. Postarali się o życzenia prosto z serducha i prezenty równie pokręcone jak ja. O dziwo.. w tym roku nie dostałam absolutnie nic co wiązałoby sie jakkolwiek z kotami.
Przy okazji urodzin dotarło do mnie jak ciężko komuś dobrać prezent, który faktycznie sprawiłby radość i się przydał. Wymaga to poznania kogoś naprawdę nieźle i kreatywności. Zastanawiam się co bym mogła dostać, gdyby nie dostała naprawdę trafionych prezentów i przyszło mi do głowy parę propozycji dla "typowej kociary".

Kubki, szklanki, filiżanki...


To przydaje się zawsze i wszędzie. Osobiście jestem fanką gigantycznych kubków w których robię wielką kawę w pracy (bo nie mam czasu biegać do czajnika) i parzę wieczorem zioła (herbatą ostatnio coś gardzę).  Masa wzorów przytłacza...







Bluzy, bluzki, ciuchy się znaczy








W tym temacie.. zatrzęsienie. 









 Majtki raczej przy bliższych znajomościach, ale.. fajne :)





ZEGARKI!!!

Ja ostatnio uwielbiam, mam fioła na punkcie zegarków i to niekoniecznie kocich. To jest chyba temat na osobny post, bo propozycji i wypatrzonych, poszukiwanych kocich zegarków mam całą masę :).











Biżuterii nigdy dość

 Jakimś cudem, bardzo rzadko trafiam na biżuterię z kocim motywem która faktycznie mi sie podoba.



Prezenty dla kota, zawsze są mile widziane :)


Jak już nie masz pomysłu co kupić kociarze, kup prezent jej kotu. Radocha kota = radocha kociary. Kociary.. jakieś pomysły? Co byście chciały dostać?

Podziel sie:

CześćKociarzu

Jesteś na kocim blogu Tigera i Tequilli oraz tymczasów.
Mamy nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.
Zostaw po sobie ślad dołączajac do konwersacji!
Zobacz nas na portalach społecznościowych i udostępnij post!
Ach...no i baw się dobrze..
Pozdrawiamy,

Mraux i koty.

DOŁĄCZ DO KONWERSACJI

11 miauczących:

  1. O to mamy urodziny prawie tego samego dnia :) Bo ja 24 się starzeję ;) A prezenty super, na przyszły rok zrobię ściągę dla rodziny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Wszystkiego Kociego Aniu :D
      Zrób, wywieś "przypadkiem" na lodówce :)

      Usuń
  2. Ja od kiedy dostaję prezenty dla kociary, muszę przyznać, ze są to miłe prezenty i raczej trafione...chociaż momentami mam wrażenie, że moje otoczenie jest bardziej zakocone ode mnie...albo uważają mnie już za tak strasznie stukniętą, że nic innego się na prezent nie nada :D sama też czasami kupuję rzeczy z kocim motywem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też tab było, aż do tych urodzin, że wszystkie prezenty były kocie i mimo wszystko nie do końca trafione, bo ja np. nie znoszę prezentów które stoją i kurz zbierają :)

      Usuń
  3. Kubki..zegarki.. Chcę to na urodziny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubki świetne !!! Ten z napisami, ze kot miał alergie na chłopaka - bezcenne !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ktoś wie gdzie da się kupić ten brązowy kubek w kształcie kociej łapy ? Niech napisze do mnie na meila

    Wojtec12345678@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja jeszcze dla kociary polecę to :)
    http://allegro.pl/prezent-kubek-latte-dwa-koty-temu-bylam-normalna-i6895783658.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę zaproponować Ci stronę https://4gift.pl aby tam poszukać czegoś z motywem kotów. Jest to fajny prezent dla osób, która faktycznie kocha koty i na pewno bardzo z takich gadżetów i przedmiotów się ucieszy. Ja zawsze z takich metod korzystam, jeśli mam kłopot ze znalezieniem odpowiedniego prezentu.

    OdpowiedzUsuń

USZCZĘŚLIW KOTA - zostaw komentarz