Łapą pisane

kocie zapiski

Advertisment

Kastracja, sterylizacja najtańsza w Warszawie.





ZAPOBIEGAJ BEZDOMNOŚĆI POPRZEZ STERYLIZACJĘ i KASTRACJĘ



Jeśli sterylizując / kastrując swojego własnego pupila chcesz przy okazji pomóc innym zwierzętom, rozważ przeprowadzenie operacji w Koterii. Oferta odpłatnej sterylizacji/kastracji dla zwierząt domowych (zarówno psów jak i kotów) skierowana jest do właścicieli, których przerastają jej koszta w komercyjnych lecznicach i którym nie jest obojętny los bezpańskich zwierząt.
Kastrując/Sterylizując swojego zwierzaka w Koterii nie tylko zmniejszysz ryzyko jego zachorowania (m.in. na śmiertelne choroby takie jak ropomacicze, nowotwory gruczołu mlekowego, czy nowotwory jąder), ale także będziesz miał pewność, że jest on otoczony najlepszą możliwą opieką jaką zapewniają doświadczeni lekarze weterynarii i oddani wolontariusze.
Pieniądze uzyskane w ten sposób będą w całości przeznaczone na walkę z bezdomnością i cierpieniem zwierząt.

Więcej informacji: http://www.koteria.org.pl/koteria/odplatna.htm

CENNIK :
przetrzymanie kota 10 zł/doba
Zabiegi kastracji/sterylizacji:
kotka 100 zł
kocur 60 zł
pies/suka 5-10 kg 120 zł
pies/suka 10-20 kg 160 zł
pies/suka 20-40 kg 210 zł
pies/suka 40-60 kg 250 zł
W cenę zabiegu wchodzą leki i materiały medyczne użyte podczas zabiegu, praca lekarza, antybiotyk i leki przeciwbólowe

Dodatkowo płatne są np. badania krwi, kubraczek pooperacyjny lub kołnierz ochronny.


POMÓŻ - NAPISZ O TYM NA SWOIM BLOGU, UDOSTEPNIJ INFORMACJE NA FACEBOOKU, NAPISZ NA FORUM.


Podziel sie:

CześćKociarzu

Jesteś na kocim blogu Tigera i Tequilli oraz tymczasów.
Mamy nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.
Zostaw po sobie ślad dołączajac do konwersacji!
Zobacz nas na portalach społecznościowych i udostępnij post!
Ach...no i baw się dobrze..
Pozdrawiamy,

Mraux i koty.

DOŁĄCZ DO KONWERSACJI

15 miauczących:

  1. udostępniam! mam nadzieję, że to akcja na dłuższą metę bo ja swoją sunię chciałabym wysterylizować za jakieś dwa miesiące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że bez problemu, tylko się kilka dni wcześniej zapisać (numer na stronie) :)

      Usuń
  2. Tylko w Wawie? Przekażę dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koteria fizycznie w Warszawie się mieści więc tak :( Mam nadzieję, ze kiedyś powstaną podobne w innych miastach, za granicą to norma.

      Dzięki serdeczne Aniu, jestem wdzieczna.

      Usuń
  3. U nas podobne są ceny co do kotów, tylko, że kotki sterylizacja = 80-90 zł , a kastracja taka sama

    OdpowiedzUsuń
  4. To na pewno tanio...w porównaniu u nas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tano, bo po kosztach, tanio, bo na tym nie chcą zarobić tylko utrzymać Koterię, żeby w dalszym ciągu móc te bezdomne za które nie ma kto zapłacić sterylizować i kastrować.

      Usuń
  5. Dzięki za odwiedziny :) jeżeli masz problem z wyciem to opisz mi dokładniej problem na maila liberinoctu@gmail.com Nie jestem specjalistką ale być może wiem jak pomóc lub mam jakiś przepis na to w jednej z moich mądrych książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobię, jak znajdę spokojne 5 minut, zeby się skupić i wysłać treściwy mail. Thank you:)

      Usuń
  6. ja najbardziej dyskutuję, jak mi się czegoś nie pozwala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sterylizowałam w Koterii kilka swoich kotek, przede wszystkim dla tego, że maja ogromne doświadczenie i super podejście do zwierząt. Poza tym kaska z zabiegów pomaga im w utrzymaniu ośrodka w którym leczą i sterylizują bezdomniaczki za free :) Serdecznie polecam niezdecydowanym - za niewielkie pieniądze najlepsza opieka - szkoda, że takich inicjatyw jak na lekarstwo :( Podaje link do stronki Koterii : http://www.koteria.org.pl/koteria/odplatna.htm

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy wpis, sporo się dowiedziałam na temat kastracji/sterylizacji/ Twój wpis rozwiał moje wątpliwości co do tych zabiegów.

    OdpowiedzUsuń

USZCZĘŚLIW KOTA - zostaw komentarz