Łapą pisane

kocie zapiski

Advertisment

Ruchome koty, ruchome psy


Czyli po prostu gify odkopane podczas przeglądania internetu. Od czasu do czasu mogę sobie pozwolić na taki zapychacz :)





























Podziel sie:

CześćKociarzu

Jesteś na kocim blogu Tigera i Tequilli oraz tymczasów.
Mamy nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.
Zostaw po sobie ślad dołączajac do konwersacji!
Zobacz nas na portalach społecznościowych i udostępnij post!
Ach...no i baw się dobrze..
Pozdrawiamy,

Mraux i koty.

DOŁĄCZ DO KONWERSACJI

12 miauczących:

  1. O matko! z niektórych naprawdę się uśmiałam! ;D
    Chociaż nie wesoło musiało być panu, któremu kotek zrzucił TV na twarz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rozbawił ten mały co baczki kręci :)) aż przez sekundę zachciało mi się kociecia na tymczasie :)

      Usuń
    2. Haha no pewnie tak musiało mu być bardzo wesoło...

      Usuń
  2. Kapitalny zapychacz, nie wiadomo, który lepszy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, uśmiałam się :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmiechawskie te gify. Dobre na poprawienie humoru. Oprócz jednego, tego z kotem z wywalonym językiem, widać, że świeżo po narkozie jest, nie wiem jaki cel jest w upublicznianiu swego kota w takim stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz.. zastanawiałam się jakim cudem kot może aż tak mocno spać, mam kastrowane koty w domu wszystkie + tymczasy wiec widywałam nie raz kota po narkozie i.. jakim cudem nie wpadło mi to do głowy :/

      Usuń
  5. Super filmiki. co jeden to lepszy

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd ty bierzesz te koty

    OdpowiedzUsuń

USZCZĘŚLIW KOTA - zostaw komentarz