Łapą pisane

kocie zapiski

Advertisment

Ruchome koty, ruchome psy


Czyli po prostu gify odkopane podczas przeglądania internetu. Od czasu do czasu mogę sobie pozwolić na taki zapychacz :)





























Podziel sie:

CześćKociarzu

Jesteś na kocim blogu Tigera i Tequilli oraz tymczasów.
Mamy nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.
Zostaw po sobie ślad dołączajac do konwersacji!
Zobacz nas na portalach społecznościowych i udostępnij post!
Ach...no i baw się dobrze..
Pozdrawiamy,

Mraux i koty.

DOŁĄCZ DO KONWERSACJI

14 miauczących:

  1. O matko! z niektórych naprawdę się uśmiałam! ;D
    Chociaż nie wesoło musiało być panu, któremu kotek zrzucił TV na twarz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rozbawił ten mały co baczki kręci :)) aż przez sekundę zachciało mi się kociecia na tymczasie :)

      Usuń
    2. Haha no pewnie tak musiało mu być bardzo wesoło...

      Usuń
  2. Kapitalny zapychacz, nie wiadomo, który lepszy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmiechawskie te gify. Dobre na poprawienie humoru. Oprócz jednego, tego z kotem z wywalonym językiem, widać, że świeżo po narkozie jest, nie wiem jaki cel jest w upublicznianiu swego kota w takim stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz.. zastanawiałam się jakim cudem kot może aż tak mocno spać, mam kastrowane koty w domu wszystkie + tymczasy wiec widywałam nie raz kota po narkozie i.. jakim cudem nie wpadło mi to do głowy :/

      Usuń
  4. Super filmiki. co jeden to lepszy

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd ty bierzesz te koty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie ile osób wchodzi na ten blog. Mnie to bardzo interesuje.

    OdpowiedzUsuń

USZCZĘŚLIW KOTA - zostaw komentarz